25 dec.

2010-12-25 - 22:48:18
Hallå där! Igår va dt julafton och det var super mysigt! =) Har glömt att nämna att jag för tillfället befinner mig i norrtälje ;) Jag har fått sjukt mkt fina presenter, tänkte visa upp dem senare när jag är på hemmaplan igen ! Imorgon åker jag hem å kmr hem sent på kvällen sen ska jag ha en till "mini-mys-jul" m. David =) så ska ut å köpa present te honom på måndag =) Tänkte bara visa att jag lever ;) Såå sjukt kul när jag snacka med David på tlf idag och lilla leo, mitt kusinbarn som är tre år, kom å satte sig i min famn å ville prata med honom, så ja gav Leo tlf å han sa "hallå" te David i tlf, David har ju en ganska mörk röst i tlf, hahah,så när David svarade "Hallå hallå" i tlf så kastade Leo chockat ifrån sig tlf å sa "DET VAR TOMTEN I TELEFONEN!!!" hahaha ;D så sjukt roligt va de i action :)Så från och med nu kan jag faktiskt skryta med att jag faktiskt är tsm med tomtefar ;) hahah =) Hoppas ni hade en finfin jul =) Puss på det!
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0