Water play

2010-08-20 - 21:38:48
Heej ! =) hahah, har massor av flum bilder sen ja va hemma hos Clara och badade med henne å Lovisa, de va super kul och vi hade jättetrevligt =) Vi tog bussen hem till Clara och badade i typ hundra år för att vi kom på tusentals lekar (vet att de nt låter så spec bra meeeen iaf) ;) hö-hö. Det låter förmodligen ännu konstigare om jag lägger till att vi lekte med en gummimadrass så jag struntar i att nämna dt ;) sen insåg vi hur sjuuuukt godis sugna vi va. Lovisa och jag åt t.o.m sallad (observera SALLAD) vi avskyr lixh sallad i vanliga fall :P så vi sprang barfota till kiosen för att upptäcka att det var semesterstängt, (!) fyfan va störande, men sen kom pappa som räddaren i nöden med en påse godis så thank god för det =) jag skämde typ ut mig lite för Claras styvmamma typ hatar mig för jag skrattade åt allting hon sa, för asså hon sa sjukt roliga saker:P typ började snacka om svenska tomater och jag kunde nt hålla mig så jag skyllde på Lovisa och ba "HAHA fyfan vilken rolig grimas Lovisa" XD hahah men iaf, som vanligt så hann vi nt med huvudtemat nämligen att se på film som egentligen va själva planen :P haha, men idag så har jag iaf jobbat, hälsat på släktingar och träffat Linda =) Snart är sommaren slut, dt är f*n sjukt hur fort tiden går..Ha de bäst iaf
Pussss

bild från när jag va ute en stund i solen =)



Nytt halsband & öronhängen =)

Ny baddräkt med :)

hahaha, lovisa snackar m. Mikaela och jag är glad ;)

muschtage- (hur fan stavas det!) kampen here we coome ;)

hahaha, jag kan nt sluta skratta åt den här bilden =D


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0