Camping pics =)

2010-08-19 - 23:00:13
Hellu =)

Idag så har det varit värsta kaos-dagen, hehe, min syster ska snart flytta till sthlm p.g.a. att hon ska börja en skola där, det känns lite konstigt. Ska ju bli tråkigt att hon nt ska bo hos oss längre, kmr ju sakna att ha henne här..men är glad för hennes skull..konstig känsla =) men pappa och jag va ensamma på jobbet och timmarna bara svepade förbi så sen ringde Linda så fick skynda mig hem, så att ja skulle hinna va med henne innan hon drar till sthlm lix :) Nu laddar ja ner lite musik och tänkte typ lägga mig snart, ska upp imr å jobba en liten stund :)här kmr lite pics från när jag å flickorna tältade igår, de som va med var Mikaela, Lovisa, Malin, Clara å jag. Tack flickor för en as mysig dag, många pussar på er & resten av världen:)

Dagens outfit =) alting från HM utan jeansen från Vila =)










(känner att bakelsen nt passar nt i bild serien meeen..fick den idag &..den va god ;) höhö )
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0