Politik & vetelängder!

2010-08-26 - 21:04:06
Heej söjtisar ;) hö-hö. Sry för att ja nt uppdaterade igår men de blev nt av, men jag har iaf sovit över med Malin två nätter i rad och det har känts skönt eftersom att nu när min syster flyttat till sthlm så blire lite ensamt här hemma:/ Clara, jag och Malin har varit som galningar på stan och kollat olika "politik bås" lr vad man ska kalla dt, vi försöker nämligen bli lite mer insatta i politiken för de är ju f*n vår framtid! men jag tror att gubbarna i båsen hatar oss lite för vi hade typ 100 000 000 frågor, hahah och sen när dom svarat tog vi en glass på macdonalds sen gick vi tbx med lika mkt frågor xD haha, Idag är det btw andra dagen med nya klassen och det känns riktigt bra faktiskt! alla verkar trevliga och språk inriktningen verkar riktigt grymt, första dagen fick vi (2 st)bull-längder (lr säger man vetelängder, don't know) och saft men de är så sjukt kul med oss svennar (Clara tkr de är typiskt svenne-beteende och jag håller med) hö-hö ;)för vi vill helst inte ta första biten av vetelängden utan vi väntar hellre tills ngn annan tar, hahah, när Matilda tagit en bit så kasta sig alla på bullarna, hahah, sjukt kul :P men det verkar iaf jättebra med allt tkr jag =) Nu tänkte jag ta en snabb joggingtur, sen duschen å sängen, undrar om jag hinner..hmm, tveksamt :P Men godnatt iaf, puss på er! <3

haha, saknar min syster<3

hahaha, Clara stod och garvade åt Freddes extreeeemt smickrande bild ;) haha
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0