Hola (?) + Cup Cakes ;)

2010-08-12 - 17:28:22
Heej =) länge sen jag bloggade nu känner jag :/ really sorry! har hänt en hel del senaste tiden, en otroligt massa shoppin' hihih* slutar snart jobba på Coop, ska bli så grymt skönt :) jobbar lite på mammas jobb med, kom in en spanjor igår och sklrt säger mamma "jahaa är du från spanien, min dotter ÄLSKAAAR ju språk, särskilt spanska" hahah, fett pinsamt för mig då han typ trodde att jag pratat spanska i typ 100 år och började snacka spanska med mig, jag ba höhöh, Hola! ;) näejmen de gick faktiskt bra men iaf, :P ångrar mig lite att jag nt spelade typ skitdålig och ba HOLA, (hola betyder hej men det uttalas Åla) höhö, undrar om ni fattar vad jag menar elr om detta blev värsta inside joke med mig sjl xD whatever! ;) Igår träffade jag flickorna på stan och vi gick på medeltids markanden, de va myspysigt =) men alla va typ helt slut eftersom att resten sovit över dagen innan och somnat runt 5, så jag gick där helt pigg och glad och resten typ sov ;) haha, Mikaela envisades med att hon ville ha ett kanderat äpple och sedan vandrade vi vidare till glassbaren =) De va iaf trevligt att träffa allihopa igen, känns som evigheternas evighet sen vi sågs sist, alla har ju jobb såå :/ men snart ska vi dra iväg till sthlm iaf! är iofs ett tag kvar men iaf, den fjärde september drar vi dit =) detta blev ett rätt långt inlägg känner jag och egentligen är jag inte klar på långa vägar om jag skulle uppdatera er helt å hållet, meeeen det får räcka med detta inlägg ;)  (lovar iaf att lägga in en "dagens outfit" later on) puss å kram så länge =)

haha, Clara, Lovisa och Cup Cakes ;)

Mumma för töisen ;) Lovisa står för dessa små masterpieces ;)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0