Prejudges

2010-04-11 - 13:47:05
Hii cutipiies

Precis som min rubrik lyder "förutfattade meningar" så är det de värsta som någonsin existerat. Jag tänkte skriva lite om häxor idag, anledningen är att jag sitter och försöker skriva min historia uppsats om häxor, det går inget vidare men de är rätt skrämmande, mycket av det jag hittat. Det står att det var mellan 100 000 till 9 miljoner människor som mördades under "häx förföljeserna" de kan inte vara sant, väl? isf så säger jag bara OMG, fyfan va hemskt.. :S Det var ju mest gamla ensamma kvinnor som mördades i början särskilt om de pratade med sig själva eller sina djur..för de va ju en typisk "häx grej" det om ngt kallar jag förutfattade meningar, ush! :@

Tänk va hemskt att bli uppbränd på bål levande när man är oskyldig,




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0