Maries fynd hörna;)

2010-04-04 - 19:45:16
Hii everyone! Idag har jag spenderat min tid med att städa mitt rum, jobba lite åt mamma och sedan varit med Linda:) Hon har hjälpt mig att rensa ur mitt rum och i samma veva köpt av mig lite saker;) hahah, så jag funderar på att införskaffa kundvagnar vid ingången av mitt rum nu allså;) haha, näejmen de va skönt att bli av med lite från lådorna:) Imr hade vi tänkt gå på stan men vi fick nyss reda på att det typ är stängt så det blir inte av:( Bara p.g.a. Jesus den jäveln, kunde han inte ha uppstått ngn annan dag, va ju taggad på shopping imr x) :P hahaha. Jag är oxå lite småsur på BikBok för att dom inte har fått in den blazer som jag vill ha därifrån, dom lär inte få in den alls på ön, så jag surar:( ;)
Vi hörs mer imorgon iaf, love ya!

Gammal bild med jag & linda, much love<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0