I waste money..& I'm good at it.

2010-04-06 - 21:28:18
Hola.
Idag så har jag och Linda varit på stan vilket som vanligt slutade i en hel del shopping..:P nu är pengarna så gott som slut så nu har jag en kämpig månad framför mig:/det som inhandlats är jeans, två kavajer, en klänning, leggings :) funderar på att lämna tbx en utav kavajerna, den rosa oversize..men får se hur jag gör:) lägger upp bilder:)


Den här sailor kavajen i marin blått m. guldkanppar köpte jag
inkl jeansen jag har på mig på bilden:) stör mig lite på att kavajen
ser så svart ut på bilden, den är tydligt blå in real;) hehe från bikbok:)

Den här rosa oversize kavajen köpte jag med, den va söt men jag
funderar på om den ska behållas elr ej. hmmm..:)

Den här ur gulliga sailor klänningen ska iaf lätt behållas, I loove:)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0