Dikt tävling i skolan

2010-04-14 - 19:30:28
Heeej alla, kom nyss hem efter en extrem joggingtur, skönt! idag kom jag tvåa på ngn dikt tävling i skolan, helt ofattbart :P haha, det betyder att jag imr måste läsa upp den för min skola, det känns ju roligt! NOT* jag vill egentligen skolka imr för det vore skönast men då sviker jag Clara och Mikaela som oxå ska läsa upp sina dikter :(  Jag träffade emil idag med btw x), vi hade en hel del att snacka om så de va skönt :)hehe, inga fler detaljer. puss på er :) Här kmr min dikt ;)

Eres tu, solo tu. El dueño de mi corazón.
Nunca voy a olvidarte, mi cariño.
Tus ojos, tus labios, tu amor, todos
Los partes de tu cuerpo estan llenas
De amor y es muy importante de me.
Cuando fuiste me sentí vacía y sin ti
No puedo pensar en otra cosa que en
Ti por que mi amor no tiene fronteras.
Mi corazón te pertenece a ti, hoy, mañana y siempre.

Te quiero.



Kisses & Hugs
Postat av: Elsa

Vad fint! :)

2010-04-17 - 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0