Planering för movietiime med girlsen:)

2009-09-23 - 21:39:32
Planering för filmkväll förhoppningsvis i helgen:) & jag o lovisa har kommit fram till att de behövs massor av godis såå de är ju lika bra att man håller bra diet fram tills dess;) haha, inte för att jag kmr lyckas så spec bra..men iaf(a) Hursomhelst, efter alla tjejkvällar så är jag i stort sett expert på skräckfilmer:) Tänkte dela med mig av några perfeekta "skräckfilms tips" ;)
The messenger
The blair witch project
My bloody valentine
The Mist
The strangers
Kallt byte
The mirrors
Eden lake
Them
The ring
30 days of night
1408
The orfanato
Quarantine
The descent
The cave

Ett tips, se dem inte ensam när det är mörkt;)  hör av mig mera imorgon, godnatt:) Pusss
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0