Snart heelg & en bild på my new shoes:)

2009-10-15 - 21:50:42
Idag (torsdag) så har vi inga fler prov (Jaaa!) ;D de är full fart mot helgen helt enkelt:) meen eftersom att jag är fullt uppbokad i stort sett hela höstlovet så måste det pluggas i helgen!:/ men på onsdag blir de sthlm med Mikaela, Clara & Lovisa:) & på måndag så ska jag & tjejjerna hem till Julia för att fira hennes födelsedag, Pia följer sklrt med oss men Malin kan inte komma:( de ska iaf blir jättekul:) FÖRRESTEN så kmr här en bild på mina allra nyaste skor, dom är jättefiina:) jag & clara har iaf kommit fram till att de är sjukt bra att dom köptes! då har jag prickat av ännu en sak på min sko lista (en lista över skor jag behöver) dom "gamla skorna" dom som jag köpte ngn dag innan dom här, har jaf tyvärr ingen bild på meeen jag gissar att de är lungt :D :) PUSSSIPUSS



Här är mina fiina skor:)





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0