Singstar, "Te pattar" & massa skratt:)

2009-10-01 - 22:25:49
Idag så följde jag & lovisa med Clara hem för att missbruka hennes hallonpaj (a) hihi:) nejmen vi skulle gå en snabbis på stan & sjunga singstar med!:) Tyvärr kunde inte Mikaela följa med, vilket var sjukt synd:/ Vi hade hursomhelst gryyymt kul:) jag misstänker starkt att Claras grannar tror att ngn blev misshandlad hemma hos henne, min & lovisas underbaraaa (erhm!) sångröster blev Nämligen avslöjade på singstar;D & lovisa uppfann uttrycktet Te pattar som alltså är korn från lös te:) Haha;P Vi vandrade iväg till Lännakiosken lite halvt flummiga av allt te & det gick ju som det gick! ;D Sen låg vi på sängen hade dragkamp med Lovisas bananasplit o halvsov när sockerkicken äntliigen försvann(a) Jag har skrattat så att jag har ont i magen kan jag lova, Såååh de är väl bara att hoppas att Clara behöver ngn att dela sin hallonpaj med flera ggr(a) Haha..elr att hon kanske..bjuder hem oss....frivilligt? eller åtminstone ngt snarlikt;) hahah:) Puuuuussss



HAHAH, denna låt är gullig, ful & Såå marie ;D

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0