Ny dag & avslöjandet av my obsession for shoes. <3

2009-10-06 - 17:18:04
Hejhej, idag gick dagen sjukt långsamt! :/ vi hade naturkunskap & jag förstår INGENTING, Nada de todo, seriööst. Fick oxå reda på att jag fått IG på ett matteprov, så de känns sååh kul.. menmen matte & no är mina sämsta jävla ämnen EVER, jag valde ju Sam för att slippa ha dom ämnena så mkt som möjligt, men nixpix:/ jag & Malin har kommit fram till att dom borde ha en sexlinje, där man fick plugga för att bli sexolog, de hade varit bra & hade säkerligen blivit en populär linje, I think. Just nu är de bara massa j*vla plugg o jag står nt ut..FETT JOBBIGT. Meen jag har faktiskt köpt en liten godispåse till maii, såh jag hoppas (men är extremt osäker på) att de kmr bli lite pluggande inför naturkunskaps provet. men jag står fast vid..att jag hoppas på att de blir de. Vi har 2 prov innan höstlovet o 2 st inplanerade efter + att jag har omprov på matte skiten, YIPPI YAY.
MEN snart ska jag till sthlm & då SKITER JAG FAN i allt jävla plugg o ger min fulla koncentration till de 4 roligaste sakerna som fiinns, va med vänner, shoppa, fika & SKRATTA SOM EN IDIOT..alla 4 är jag expert inom;)

Måste ha listan, till sthlm:

1. Någon tunika & cardigan & skor.
2. Mer skor.
3. Ännu mer skor.
4. & slutligen..ännu flera skor:)

Kläder har jag ju så mkt av, har inte hunnit använda alla som jag har ännu, men de lär ju bli mkt som jag köper på mig av kläder med, men skor är mitt huvudämne:) He comprado muchos zapatos de tacon, PERO yo no puedo comprar demasiado mucho. "Jag har köpt många klackskor men man kan aldrig köpa för många" Kanske inte heelt rätt spansk stavning, men meningen är iaf helt SANN:) Pusss på er!<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0