Höst måsten! :)

2009-10-17 - 19:53:34
Som ett timglas utan sand, som en brygga utan strand. Som en sol utan ljus, som en morfar utan snus. Så skulle hösten va utan mys! Som en bok utan stopp som en pojke utan snopp, så skulle JAG vara utan skor(normalt?...förmodligen inte..) ;) hahah, (mina lyriska sidor, är inte direekt dom bästa..) Idag är de lördag & de är HÖSTLOOV! :) Me gusta el otoño! :) & jag tänkte visa några bilder, ifrån mitt eget fotoarkiv, som symboliserar mina "höstliga"(?) Måsten ;) Pussss

Haldukar är ett Måste, varmt&sött:)       Ngt gott att hugga in i (a) :)

Fiina höst-skor:)                                       Höst-mys är alltid mysigt:)


Smaskigt fika med vänner säger man inte heller nej till;)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0