Make love not war:)

2009-10-08 - 20:36:20
Heej alla. Nu tänkte jag snart gå ner o fixa lite mat till mei:) hade oxå tänkt sätta mig en stund med läxor *suck*  jag är ensam hemma & har sjukt tråkigt:/haha, idag avslöjades det verkligen vilken sjuukt dålig humor jag & pia har, vi hade jättekul i datasalen;P Pia grät av skratt & alla andra där inne trodde att vi var typ..psykiskt störda? ;) :D sen efter skolan hitta jag en jättesöt kofta med Clara, som jag tänkte försöka få mamma att köpa(a) jag kmr faila totalt..men de är värt ett försök:) Pussss


Och nii..förresten, vill jag påminna er:)


Make love...                                             NOT war..      


:) Pusss på er alla! :)<333

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0