All 'bout Mariie;D

2009-10-03 - 14:16:12

Liite om Mariie här:) 

Vad hade du i din mun senast: en chokladbit (a)
När mår du bra: när livet leker:)
Kan du laga mat: jag kan koka makaroner? ;)
Vad tycker du om ögon: fina att titta på:)

Beskriv dig själv med 3 ord: Glad, positiv & skrattig :D

Är du smart: kan diskuteras :P
Vad saknar du: true love
När och varför grät du senast: i data salen med Clara&Mikkis "förtjust i almedagsveckan"(av skratt) x'D
Din favoritdryck på morgonkvisten: äpple saft lr oboy
Vad är viktigast hos en kille: att han har humor & är snäll & positiv:)
Vad gör livet värt att leva: vänner, skratt & flum:) & kärlek:)
Vad är viktigast i ett förhållande: att man har roligt, litar på varann o ger varann mkt kärlek:)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: en ganska söt & gullig stil oftast:)

Din första

Första piercingen:
I öronen & näsan;P

Första bästa vän: Julia, jag va 7-8 år:)
Första husdjuret: Katterna Gustav & Kajsa & kaninen Tina & marsvinet Curre;D
Första semestern: På Kreta när jag var väldigt liten:)

Favoriter:

Filmer: skräckfilmer is the best:)
Tvprogram: 2 and a half man tror jag, ser nästan aldrig på tv:)
Musik: Taylor Swift ;P
Plagg: stickat ;)

Just nu:

Tänker du: på hur lycklig jag är:)
Dricker du: oboy (a)
Lyssnar du på: min mage som kurrar efter en smörgås xD
Önskar du dig: massa nya kläder & skor:)

Är din besatthet: Skor & choklad ;P

Är jag sämst på: Att vara elak & ha pokerface;P

Har jag mkt av: Otur! & dåligt samvete om jag gör ngt dumt..även om de är hämnd:/

Är jag bäst på: Att vara glad & muntra upp folk:)

 

sjukt bra marie-låt :)<3

Pusssss

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0