Lite gamla goa bilder=)

2009-10-28 - 20:47:43
Hejsaan. Idag så gick de fett segt i skolan trots att vi hade kort dag, efter skolan satt jag, Malin & Pia & försökte plugga, vi gjorde ett tal på 2 timmar & resten av tiden snackade vi om allt möjligt (a) :) De va as mysigt att sitta i cafeterian & snacka iaf, trots att vi för vårt eget bästa Borde ha pluggat;P Pusss

Dagens bästa:
De bästa idag var att vi hade kort dag & att de va rätt kul att sitta & pladdra med malin & Pia efter skolan;P ;)
Dagens värsta: De värsta idag var att jag har fått plugga jättemkt & att jag bara vill lägga mig ner & dööö på alla dessa prov..! :/

Gillar den här låten skarpt!


hahah, en bild på mig & min tvillingsyster Elin, när vi va små:) (de är jag som skrattar & elin som viftar xD)


Elin & jag & vår kusin Andreas;) :) (jag med benen i luften xD)

jag som 4åring (ush) :)                       jag som 16åring:)


Kisses & Hugs
Postat av: Mikaela

uppdatera nuuuu :D

2009-10-30 - 21:39:37
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0