Sportfånar & Claras birthday soon=)

2009-10-26 - 20:50:13
Idag så är de måndag gott folk;) jag har varit en el colegio (i skolan) föörst, sen köpte jag lite godis m. Clara, Lovisa & Mikaela. Jag har oxå varit med Linda idag för de är hennes sista dag på ön:( vi flummade lite men hade rätt kul endå:) love u hun<3
Snart fyller Clara år så jag tänkte tsm med Lovisa,Mikaela, Julia,Pia & Malin köpa en present till henne, hon tänkte fira sig denna helg fastän hon int fyller år fören den sjunde novembeer;) hahah;P Vet EXAKT vad jag vill köpa, åtminstone nästan;) Clara är enkel att köpa till;) Jag & Pia har kommit fram till att äkta sportmäniskor är SÅÅ irriterande..! man ska kunna få vara lite oseriös på idrotten & man ska få suga på fotboll utan att resten ska bli sura, MAN KAN JU INTE VARA BRA PÅ ALLT vafaan..Vi som suger på idrott kan vara JÄVLIGT bra på mkt annat. Believe me. Såå snälla GUD, alla sportfånar, inse att idrott inte direekt är blodigt allvar, go get yourself a life & klaga inte på dem som gör sitt bästa & samtidigt har kul;) Remember, the most important thing in life is not to BE the best, it's to DO your best. (iaf när de gäller idrott)  =) =) Pusssssssssssssssssss

Människor som klagar på andra, är människor som saknar ett liv:/



En glad låt som enkelt muntrar upp en:)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0