Skön söndag!

2009-10-18 - 13:23:09
Hejhopp. Idag är de söndag & vad jag ska göra idag är jag inte fullt på det klara med ännu. Förmodligen ska jag umgås med familjen & lite senare bada i utetunnan som snart ligger uppe i 40 grader. De ska bli riktigt skönt, sen tänkte jag faktiskt bara ta de lungt & ladda upp batterierna nu när man slipper skolan:) jag tänkte också fota lite idag med min mobil, för de tkr jag är sjukt roligt! ;) Jag tror att jag avslutar dagen med en skräckfilm med syrran & kanske lite godis & te:) de vore mys, men vi får se! :) Vi va i kyrkan på fredagen & man får säga vad man vill men stämningen därinne är väldigt fin & avslappnande trots att man inte är kristen. Tänk på alla som du förlorat genom tiderna & tänd ett ljus ngn gång ibland, för bara för att en människa dör, så ska den inte glömmas bort. (bara en reflektion) Pusss på er:)


Ganska bra låt med Takida "the things that we owe"




Bara för att man dör så kanske nt livets äventyr tar slut,
de kanske bara är en början på ngt nytt;) :)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0