Quasimodo..jamenar..lovisa? ;) hahah:)

2009-10-15 - 21:31:48
Hejj:) hann inte blogga igår..lr jag orkade snarare inte;P idag har varit en ganska bra dag:) först gick skoldagen snabbt, sen gick jag på stan med mikaela, lovisa & clara:) jag kom från stan ett par skor rikare(a) men jag bara totalt älskar dom skorna, såå de va faktiskt värt:)

jag & clara & lovisa satte oss vid Max, för mikaela va tvungen att passa sin buss:/ på Max så kom de första skratt attackerna (ngn som blir förvånad..?;) ):D o när vi sedan var hemma hos clara så va de psykat skojj. De roligaste minnet var iaf när lovisa stod framåtböjd o jag sa att hon såg ut som Quasimodo (han från ringaren i notredam) haha, asså hon stod lite konstigt med ryggen o sådär:P hahah, men hon fatta inte vem de va, så vi sa (jag & clara) "de är från ringaren i notredam" o då trodde lovisa att vi menade Esmeralda (den fina zigenar flickan) o de kändes bara som en sån jävla stor diss xD asså schysst lixh, ba "aah du ser ut som Quasimodo" o hon tror att vi menar Esmeralda, hahaha! o sen när hon fatta att vi mena det puckelryggade 'missfostret' så såg man lixh hennes min, & sen börja vi alla asgarva. Shit vilken diss alltså, men vi skoja ju bara o tro mig, de va fett jävla roligt när man va där;P när vi helt jävla utpumpade av skratt attacker sätter oss i soffan med en varm gosig filt & en kopp varm te så ringer mina föräldrar & säger att jag måste ut i regn och blåsten för att möta dem & sedan åka hem..YIPPI. 10 min senare hämtar dom upp mig med bilen & jag får noga se till att jag gömt mina skor väl, så att inte mamma (& pappa) ska få utbrott över mitt 38 (39?) sko-par (a) meeen de gick bra, tack vare Claras fiffiga ide om att man skulle gömma dem tsm med väskan:)

när vi väl åkt hem så insåg jag att jag hade en hel bunt no papper som låg o skrek på mig på data bordet..de va en sådan underbar upptäckt måste jag säga..host. Trodde att min kväll skulle förstöras av det, men jag slängde ner alla no papper på golvet & gick in o kollade på skor på internet ist..bättre avslut på en dag finns nog inte. I lööööv:) FÖRRESTEN meddelade julia idag att jag,Clara,Mikaela & Lovisa (& pia & malin tror jag):) ska hem till henne på Måndag på höstlovet på en filmkväll för att fira att hon fyllt år:) så ännu en sak att se fram emot på höstlovet:) Pussss


en bild på Quasimodo;P haha

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0