"Jag är din bäste vän" ;)

2009-10-04 - 14:29:52
Idag ska det bakas hemma hos familjen Drugge;) bullar har det redan bakats så nu står bröd på tur:) Saken är den att jag är sämst på att baka, jag lyckas alltid få mjöl i ansiktet av ngn anledning:s (fråga mig inte vilken för de har jag inte klurat ut sjl ännu;P) de är iaf mysigt att baka, de luktar gott o allt:) Igår sov linda över här, hahah de är så kul för jag känner igen mig mkt i henne;P vi har Samma OTUR! haha:) vi hade på cammen till en kille för att vi skulle se om den fungerade & så glömde vi bort det, eeextremt typiskt oss(tror vi borde testa oss för alzhemiers? :S) hihi, så vi satte på oss halsdukar på huvudet o gjorde fula miner, sen helt plötsligt så kmr hans ruta upp o vi får syn på oss själva XD, INGA KOMMENTARER(fyfan vilken rolig syn) hahah;P (de va jävligt kul/hemskt) hahah:D Sen satt vi & sjöng till den NEDANSTÅENDE LÅTEN, när vi sjungit(skrikigt?) ett tag:P så får mina föräldrar aggressions utbrott på undervåningen & linda & jag inser att våra HETA dans moves & sjung talanger har ekat ner på undervåningen o in till min sjuka syster väggen bredvid(a) haha, dom va INTE sura på mig när linda gått hem..! :) Vilket underbart slut på en dag.. halsvärk & en grinig familj = dålig kombi. Men jag är lika glad jag iaf! :) vem blir förvånad;) Idag däremot så blir de plugg (yippi!) INKL choklad & musik (a) & kanske linda lite senare:) Puss på det! <3



LINDAS & MARIES LÅT:D <33



Puusssssss
Kisses & Hugs
Postat av: LINDA

hahah ja fyfan det är vår låt och HAN VAR ETT KRYPP :) älskar oss sötnos!

2009-10-05 - 18:56:23
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0