Världeens finaste låt:)

2009-11-02 - 18:05:13
Hääjj, idag har de varit skola & tjaa..de va tråkigt as usual. Men efter skolan så gick jag, Clara, Lovisa och Mikaela på stan, jag hitta ett par GRYMT söta skor som Ska inhandlas! :) meen en sak som stör mig är att jag inte hittar så mkt kläder i affärerna, de känns så mkt fest stämning över alla kläder, bara paljetter och glitter vart man än tittar, SJUKT störande för den som gillar mer mjuka snygga klääder som inte är för mkt party stuk på:/ men jag klarar mig, bara jag får mina skor im:) Låten nedan är SÅ SJUKT BRA, men de tyckte jag inte från början men min syster Elin lyssnar på den jämt så jag har fastnat på den totalt & nu är jag såld (a) Pusssss

Älskaar den här låten, såå himla fin<3 Elins fel att jag fastnat på den..!:)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0