Shopping daay! =)

2009-11-16 - 20:01:29
Dagen idag började med skola, när skolan äntligen var slut så gick jag, Clara & Mikaela på stan. Sedan mötte vi upp Malin & Pia, vi gick på stan och tittade i affärer:) Jag & Clara & Mikaela gick längst på stan och sen satte vi oss på Donken en liiten stund:) Sedan köpte jag ett hårspänne, en portfölj, en kavaj, en spets-tröja & en kort cardigan:) haha, såå de blev llite halvt impuls shopping todaay;P men jag är nöjd, brukar ju sällan hitta kläder som jag blir kär i, såå är happy:)
Innan skolan:)                                                           Dagens outfit, sjalen är köpt idag:)

Den här kavajen köptes oxå idag, Clara hjälpte till att ge kortet lite mer..liv(?) ;) xD<3

Svårt att se på bilden, men tröjan är i svart spets. Sen har jag min korta cardigan på mig med:)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0