Nyklippt och "Claras ägg special" ;)

2009-11-18 - 19:36:26
Idag har jag varit och klippt mig med Maliin, hon satt typ där och väntade på mig i över en timme så tyckte såå sjukt synd om henne!<3 men jasg tvingade henne inte iaf, men puss på henne!:) Claras new nickname är Hemmafrugan Clara xD Clara gjorde idag stekt ägg med paprika kryddning till oss tsm med bröd, jag kan erkänna att jag var gaanska så skeptisk i början..men de va helt okej!:) Men om vi återgår till min klippning (a) hahah, så är jag faktiskt ganska så nöjd, hon klippte inte alls mkt och det var tur. Avskyr när frissan klipper av en hela håret;P dessutom la hon i lite slingor:) Klippte mig på Hår & Logi :) Lägger in lite pics:)

Efter jag klippt mig:) mitt hår luktar och ser fräscht ut & ingen hemsk utväxt!:)

Innan jag klippte mig! ;P  tänk bara på hur håret ser ut;) ) hahah:)





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0