Mattedag, Myspys & Film.

2009-11-14 - 20:15:36
Halloj! Idag så har jag haft tyyp mattedag med min mamma & Elin. Behövde verkligen plugga lite så de va bara bra dessutom hade vi köpt godis till så de blev rätt mysigt ändå!:) Senare så gjorde vi inbakad oxfilé med brieost & potatisgratäng & de va ASGOTT..! Till efterrätt blir de snart kladdkaka med grädde så de här känns verkligen som värsta "gourme-dagen" gånger fem;P Egentligen skulle de ha blivit filmkväll ik men de blev inte av, fett synd. Men nu ska jag snart iväg & hyra film med min syster ist, så de blir ett mysigt avslut på en perfekt dag iaf!:) FÖRRESTEN en sak som är så sjukligt mysigt just nu, är att det blivit värsta julstämningen ute redan, I LOVE. De är såå mysigt att gå ut när de är mörkt och känna den där julstämingen! På tal om inget;) hahah:D Pusssssss

Så grymt guuulli remix:)<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0