Mina älskade tussinusser=)<3

2009-11-07 - 18:14:29
Heeej. :) sry att ja inte skrev igår, meen jag va sjuukligt trött;P igår så va jag på stan med Clara, Mikaela, Lovisa, Bea & Malin:) Mikaela & Lovisa klippte sig oxå & de blev jättefiint! Mikaela passar sjukt bra i lugg & jag håller med Clara om att hon ser ut som den vita versionen av Tyra Banks ;) Idag så har jag tagit de lungt, pluggat litegrann, testat kläder (inkl skor) & dagen ska avslutas med pommes frites fläskfilé och en skräckfilm med Elin:) "The uninvited" hette den typ;P Lägger upp kommentarer om filmen senare:)Lägger upp lite bilder på Några av alla mina husdjur genom tiderna, dom som vi har kvar idag är Poppe, Wilma, Zelma & Gustav<3 Pussss
Min älskade Poppe, som 1åring:)                                              Lilla Zelma är fort. Beebis:)

haha, Gustav är den röda katten & är idag 12 år:)             Några av alla dem kaniner vi haft x)

Wilma som liten bäbis, idag är hon 4år:) Lajsa är tyvärr död:(<3

Kajsa & Gustav som små:) Kajsa är tyvärr död idag:'(           Gustav idag, är världens socialaste katt:)




Kisses & Hugs
Postat av: mikaaaaaaaaaaaaela

jag är INTE den nya tyra x'D hahhaha

2009-11-07 - 21:07:31
Postat av: Mariie

hahah, joo..liite;) x)

2009-11-07 - 22:39:36
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0