Creperiet & Claras kväll.

2009-11-01 - 17:54:50
Heej, sry för att jag inte skrev igår, men jag orkade nt, kom hem sent. Igår firade jag, julia, pia, malin, mikaela och lovisa, Claras födelsedag:) Vi samlades hemma hos Clara & flummade litegrann, sen åkte vi in till Creperiet. Där åt vi crepês med fyllning o de va väl inte direkt jättegott men efterrätten..va Grymt God! ;) Clara fick även öppna sina presenter vid maten & jag hoppas att hon blev nöjd:) Efter maten vandra vi vidare till bion, där såg vi "This is it" en film om Michael Jackson, de hade säkerligen blivit en succé om konserten fått bli av, men tyvärr gick han ju & dog innan:/ de blev med andra ord mkt härlig musik efter maten! :) Som avslut tog vi taxin hem till Clara & där tog jag, Julia och Clara lite te och mös i soffan, bra avslut! Dom andra va tyvärr tvungna att åka hem innan:( Kl 00:10 åkte jag hem, så de blev en lång men trevlig dag;) Laddar upp lite bilder från kvällen:) Pusss & ha de gött! :)

Innan jag åkte till Clara:)                                       Jag & Clara:)<3

Jag & Lovisa:)<3

Clara & Julia på Creperiet (restaurant) :)<3

Pia & Mikaela, gullungaar :)<3

Clara öppnar presenter:)

Maliin skrattar;) De va grymt mysig stämning på Creperiet för övrigt:)<3

Lovisa & jag, vet nt riktigt vad jag stirrar på..menmen;P

You can never be safe..anywhere..at Halloween;) hahaha;D<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0