Byteshandeln & Café <3

2009-11-04 - 19:44:02
Haallå gullungaar. Idag så har jag varit på stan med Lovisa, Clara, Pia och Mikaela:) de va kul, först gick vi till Choklad affäreen, där fikade vi med chailatte och godis bitar, för mig blev de varm choklad och choklad bitar med ;P vi blev kvar vid cafét rätt länge & de va jättetrevligt:) Laddar upp lite bilder nedan. Sen gick vi en liten stund på stan och tittade, jag hittade faktiskt inte så mkt som jag var sugen på att köpa, var ganska sugen på ett par skor som va väldigt fina men jag struntade i dom..mest pga av att mami har total damp på mig pga av mina skor, hon säger att jag inte kmr få pengar i julklapp för att hon vet att jag kmr köpa skor för det sen:( ÅH vad jag blir arg..jamenar..de är ju ändå mina pengar..HALLÅ, jag måste ju få köpa vad jag vill för mina egna pengar utan att hon ska bli sur! Sääkert bara för att hon är avundsjuk på mina skor..förresten ska jag ha utrensning bland mina skor idah, vet att de är psykat men mina fötter har krymt så alla 38:or som jag har är WAAY to big:/ nu har jag ju lixh 36:or :) ska bli sorgligt att säga adjö..hahaha skojja bara, såå obsessed är jag inte..dom får skylla sig själva! ;) Förresten så bytte jag en kjol från HM divided idag med min syster, jag fick 2 asfiina kjolar från GinaTricot för de & en klocka:) Pusssssssssssss

Jag & söötaste Loviisa:)<3

Naaw söötnosar, Mikaela, Clara & Pia:)<3

Lovisa touches my heart..naaw mitt snuttegull:D<3

Skååål från mig till alla er..HAHA (a) ;)

Jag & Lovisaa igeen;)<3

En bild på mina nya lösnaglar, min nya klocka & min..x) nya ring:)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0