Årets första julklapp, Filmtips & Flum;)

2009-11-23 - 19:03:34
Hola queridos. Idag har jag efter skolan varit på stan med Clara & vi va först och fikade på Almedags bibblan, det var jätte...roligt (tänkte skriva mysigt med de är nt så mysigt därinne) Dessutom är de DYRT, muy caro. Köpte en macka när min sockerhalt började gå rakt ner åt helvete ;P vi satt där inne och gjorde roliga grimaser med min latte i typ 2h elr ngt x) näe men ett tag iaf:) laddar upp lite pics btw. Sen drog vi på stan och kollade lite affärer och jag hittade världeens sötaste sak till min mami, vågar nt skriva vad de är ännu, men den är feeett söt:)
ÅÅH vad jag vill se den här filmen förresten (a) har bara sett litegrann av den meen den verkade bra då iaf:)
The Notebook, borde ses av alla:) har bara sett litegrann av den än så länge;) :)


Ett litet hjärta som jag hitta med lovisa (a)<3

Såå jävla heta att orden inte räcker till allså x) hahha;D

Claraah and Marie irl ;) :)

I plånboken sved det..men munnen blev lycklig (a) mumsmuums;)


Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

jag har filmen the notebook :)

2009-11-23 - 22:01:01
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0