Äntligen fredaag

2009-11-27 - 15:54:46
Hallå, äntliigen fredag igen! Claras och min nyttighetsvecka blev en total katastof (a) men när jag kom hem igår så hade pappa köpt wienerbröd..! de är ju bara helt omöjligt att ignorera det;P Det bästa som hänt idag var att (vet att de låter grymt tråkigt) men historia provet är gjort, dst är de ju FREDAG, vad kan inte bli bra på en fredag lixh:) Nu sitter jag hemma och måste ut med vovven alldeles strax sen ska jag skriva lite på naturkunskaps skiten YIPPI..gu va jag avskyr sam linjen säger jag bara..iaf allt plugg:/ men tänker inte plugga så mkt idag, tänkte koncentrera mig på att göra ngt mysigt, får se vad:)<3

Impossible to resist! ;P

Dagens outfit, väst, linne, jeans och mina älskade höga boots :)

Today I'm on fiiire! taggad för helgeen;) :)

Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

vad händer i helgen då? ;)dina skor är finaaaaaaa :)

2009-11-27 - 17:43:47
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0