Svenska tjejer mindre värda? HELL NO

2009-12-12 - 16:49:11
Heello everybody. Blir så fett sur! Det var några reportrar som intervjuat invandrar barn för ett par dagar sedan och sen satt upp lappar och tror ni inte att att barnen skrev "de är inte lika big deal om en svensk tjej blir våldtagen för hon har redan haft sex med många" och t.o.m. de vuxna skrev "en svensk tjej som blir våldtagen kan gå vidare för hon har ju redan haft sex" OMG..hur kan ngn var så himla dum och skriva så? och var är alla dessa människor som klagar bara för att man säger negerboll till en "choklad boll" och tkr att man är rasistisk? Vart är dom ngnstans när invandrare skriver att de är mer okej för en svensk flicka att bli våldtagen? Är inte de rasistisk om ngt? Jag tänker fortsätta säga negerboll for the rest of my life kan jag säga, för med det menar jag inget elakt mot en ras det är bara ett namn som de alltid kallats, men en flickas värde beroende på vilken hudfärg hon har, det är fanimej rasistisk om ngt. Om vi ska leva i ett jämlikt samhälle utan rasistiska åsikter så ska alla bättra sig, det är inte meningen att svenska folket ska ta emot massa skit och själva vara tysta.

Men för att snacka om ngt lite gladare! Så är min helg sjukt mysig, har sett harry potter filmen "Halvblods prinsen" den va lite skum men helt okej:) Vinters måsten är iaf stickat, spets och puffärmar! Puffärmar var de fulaste jag visste förut men nu älskar jag det:)´Jag och Elin har spelat lite spel och gjort pepparkaksdeg och DESSUTOM så har det varit lucia, fett myysigt:) POOUSS



Lucia är fett mysigt! :)

love this chic little suit:)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0