Mariies vs. Tomten

2009-12-04 - 22:42:49
Heej allihuup. Snart är de jul och jul innebär julklappar....till mig:)  Av den anledningen så tänker jag förbereda liite saker som jag önskar mig;) hehe (a) blir så fett stöörd förresten min verkliigen Underbart snälla mormor har HELT fucking plötsligt bestämt sig för att inte fira jul med min familj utan med en ANNAN familj..tack för den..! DISS utan gränser allså..såå sry granny..no presents for u, :) för övrigt så är min familj helt underbar allså<3 det jag har önskat mig än så länge är iaf, bodybutter från bodyshop, balsam&schampoo&inpackning från hår&logi, en väst från vila:) och seen money. Hoppas jag får allt de iaf! Vill ju helst ha skor egentligen men mamma blir arg så fort jag nämner det ordet..så de vågar jag nt (a) x) ha de så bra:)pusss

Loooooove those shoes, men mami köper dom aldrig till mig :(   
Midcut boot









Åååh vad den här ringen är fin:)...tomten..jag kan bli väldigt snäll för den här;)

Åh..marie gillar på hög nivå..give em' to me!!

Pumps


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0