Another lazy day!

2011-05-12 - 11:33:32
Imorse vaknade jag tidigt då min älskling skulle med båten till gbg, själv låg jag kvar med världens mensvärk, lovely!  Har varit nere och ätit frukost och nu sitter jag på rummet och tänkte plugga lite franska =) På måndag så drar jag till España med mi familia och det är bara 6 dagar tills jag fyller 18! Känner att jag borde börja packa snart också, =D



Förresten har jag glömt berätta för er att vår fina katt Gustav har gått bort, han blev 15 år gammal =( känns så konstigt att inte höra honom mjao:a omkring och gosa med allt och alla, saknar det och önskar att jag gosat mer med honom när han fanns, förlåt Gustav, hoppas vi ses igen! :'( <3




Erés tu, Solo tú.
Para siempre.

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0