Lite kräftskiva och hittan dattan. =)

2011-09-14 - 21:32:04
haha fysjutton vilken dålig uppdatering det blivit senaste tiden men min kalender har varit späckad så de bara har blivit så =/ Har varit på kräftskiva, gått snart en månad i skolan, shoppat en massa och firat ett år med min käreste =D <3 helt underbar månad med andra ord ;) Igår var jag på stan med Omid och David och lyckades roffa åt mig två nya tröjor och en klänning hihi =) och idag så blev det ett par nya öronhängen =D har spenderat mina två senaste veckor i lärbro och är helt sjuuukt imponerad över hur jag klarar av att gå upp kl 6 varje morgon, trodde inte att jag skulle orka det faktiskt =) dessutom har min fina sötnos köpt en plattång till mig så nu kan jag platta min risbuske till hår ;D

Förresten så har jag köpt in min studentmössa för bara någon vecka sen!!! iiii! ett steg närmre studenten ;) Idag har dagen spenderats med David tittandes på "Bonde söker fru" med skräckblandad förtjusning, klarar nämligen inte av att se på när folk skämmer ut sig!! då skäms jag å deras vägnar xd Dessutom är golvet målat utanför dörren så jag och david planerade att vi skulle hoppa ut genom rutan för att ta oss till köket och popa popcorn meen.. fönstret såg mkt lägre ut till marken när man va utomhus än den gjorde uppifrån =( hahah, så jag vågade inte hoppa ner efter david x) så istället fick jag rida på davids pappas rygg över golvet XD hahaha, en ny upplevelse där ;) har haft en allmänt kul dag! =)

Tänkte lägga upp lite bilder ifrån kräftskivan, både jag och David hade väldigt trevligt =)






















Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0