Lite kort om min artonårsdag =) <3

2011-05-25 - 20:44:12
Hejhopp!! Efter en veckas härlig semester är jag nu tillbaka på Gotland med min fina kille liggandes här bredvid mig =) Kom hem igår kväll klockan ett på natten & David var här hemma och väntade in mig, sen gick vi upp på rummet och han hade städat och köpt presenter eftersom att jag fyllde arton under resan =D Jag fick presentkort på Studioblå så att jag kan ta hål i öronen (blir tredje gången jag tar hål), sen fick jag sötaste armbandet & en matchande ring och ett svart sött linne och ett par shorts och en deo och en bikini, allt var jättefint och jag blev superglad! =D men mest glad blev jag över att han var hemma och väntade på mig =)<3 Min riktiga födelsedag som firades på Mallorca tänkte jag berätta lite snabbt om i detta inlägg och sen gör jag ett separat inlägg med detaljer om resan =) Jag blev iaf väckt klockan åtta på morgonen & jag fick champagne på sängen och min present, som bestod av en Nikon D3100 och jag blev så SJUKT glad för den är så galet bra den kameran, så jag har fotat som en galning under hela veckan! =D ;) Jag fick också 500 kr av min kära mormor =D Resan i sig var ju också del i presenten och det har varit så himla skönt att få komma bort en stund från skolan, känns seriöst som att jag varit borta i hundra år xD Jag växlade in hälften av 500lappen och köpte lite fina smycken nere på Cala Bona (stället vi var på) Tänkte visa er lite bilder ifrån min födelsedag och mina smycken som jag köpte =D








Mina inköp under resan!








Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0