He estado en la isla maravillosa, Mallorca <3

2011-05-25 - 21:23:44
Som jag redan skrivit så kom jag hem från Mallorca igår, (som tur var så slapp vi undan askmolnet, thank God) och jag tänkte att jag skulle berätta lite mer om resan och visa lite bilder i detta inlägg =) Vi åkte hursomhelst för att under den veckan från den 17 till den 24 maj så fyller både jag, min tvillingsyster och min mamma och mormor år, så då tänkte vi att det vore kul att åka just under den veckan och fira oss allihopa nere i Spanien =) Vi hade tur med vädret och solen lyste under nästan hela resan men(!) jag fick väldigt snabbt utslag på magen och armarna som visade sig vara soleksem så fick inte vara så jättemycket i solen men resan blev väldigt lyckad ändå, skönt att bara få ligga & slappa vid poolen och inte tänka på alla jobbiga måsten, att "ladda batterierna" som min mamma skulle ha uttryckt det ;) Det enda som gjorde mig besviken med resan var alla spanjorer som var sjukt tråkiga och inte alls lika artiga som svenska kassa expediter, de sa knappt hej till en när man kom in i en affär, så jag jävlades genom att vara övertrevlig och fråga massvis av frågor så de tvingades prata ;) men vi bodde nära havet & nära affärerna och hade sol i stort sett varje dag så resan kunde inte ha blivit bättre trots allt, men längtade såklart hem till min kille som jag firade åtta månader med den 20:nde <3 Hemresan blev dock värsta mardrömmen, inflygningen på Arlanda blev hemsk, hela planet hoppade runt i massa luftgropar & lysena släcktes och tändes och alla småbarn grät, planet dök för att sedan köra upp igen så alla hade så galet ont i magen när man väl kom ut, lycklig att man överlevt med en så kass pilot! Nejmen allvarligt talat så blev flygresan hem väldigt läskig =/

Ha det bra nu, puss!

























Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0