España <3

2011-05-16 - 14:32:52
Hallå där! Känner mig så galet bortskämd, har ätit nybakade scones två dagar i rad och haft min sötnos med mig everywhere, nu är det slut med det! Nu drar jag till Spanien =D Kommer sakna min älskling (& scones) hahah, nejmen seriöst kommer sakna min älskling för det är den längsta tiden vi någonsin varit borta ifrån varandra på dessa åtta månader tsm, kommer sakna mina söta tjejer också såklart men u get my point =) Packade igår och har typ med mig hundratals klänningar som jag skall ha på mig på min, syrrans och mammas födelsedag =) Är lite stressad så tänkte säga Adios till er nu, men ha det bäst! Kommer med ett detaljerat inlägg när jag kommer hem!

Puss på er!

yummi! <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0