Den stora stygga samhäll-aren.

2011-03-08 - 20:03:34
Tjenixen! ;) Idag så var det andra dagen i skolan & Marie hade ett spanskaprov som gick sådär, var inte så förberedd men det ordnar sig nog! =) David väntade på mig efter skolan och vi åkte hem till mig & åt mellanmål sen åkte han hem för typ en timme sen, känns tomt :/ Är inte van vid att vara ensam längre, känns konstigt :S

Vi diskuterade fördomar idag & jag kände mig så j*kla dum! När jag lärde känna David (för cirka 3 milj år f.kr känns det som) så blev jag alldeles överrumplad av hur intelligent och begåvad han är, han hade så förnuftiga åsikter & var så klipsk! & det som får mig att skämmas över mig själv är att jag från första början inte hade kunnat tro det, av en enda anledning, han går el programmet. XD Asså SKÄMS över mig själv för det låter så dumt men innan jag träffade David så förknippade jag det litegrann att om man gick ngn praktisk linje som ex el elr fordon så är det för att man inte orkar plugga eller är lite..aa..bond dum :/ haha, det låter så taskigt men jag tänkte lite i de banorna, sen träffade jag David och han har verkligen bevisat hur extremt fel jag hade =) Känner mig som en dum-samhällare! ;) Så nu är det absolut helt & hållet slut med fördomar för min del! Fördomar finns överallt & dt är så sjukt tråkigt men det är så kul när de prove u wrong och man känner sig så dum, så dum x) Just wanted to tell u! =) Hoppas ni har det bra pussnosar!

Hejdå!

den dumma samhäll-aren & hennes el-skling ;) HAHA =D
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0