I love life. Omid love maths.

2011-03-07 - 21:20:09

Min vän Omid Bron Rashidi =) En mkt glad 18åring som
älskar matte & EMD och alltid ser allt positivt! haha ;)


Hejhopp! =) Idag var det första skoldagen sedan sportlovet, som sagt har mitt lov varit kanon men samtidigt var det skönt att få träffa vänner igen och sådära (men tro ickke att jag inte saknar lovet, det gör jag) hehe ;) När jag slutade skolan så kom David och hämtade mig och på sitt ind val "Kall kök" hade han fått baka kakor och hårdbrö (som vissa människor kallar "knäckebröd" :S) som han bjöd mig på, riktigt gott! =) Idag fyller min kära vän Omid 18 år också!! =D Så galet roligt, äntligen! & det är inte långt kvar tills man själv är där ;) Då ska vi ut och röja minsann! hahaha, vill inte ens tänka tanken på mig & Omid fulla tsm :S Vi hade inte ens hunnit utanför dörren innan vi totalt skrattat ihjäl oss xD Men (tyvärr) är Omid nykterist (HAHA jag höll på att skriva alkoholist) så det får vi aldrig reda på ;P men det är lugnt, för helt ärligt så tror jag att vi kmr skratta ihjäl oss en vacker dag, med eller utan alkohol x) jaja, hoppas ni haft en fin dag idag! Själv är jag mätt & belåten och sitter och njuter av lite go musik och härliga bilder från forna dagar ;) hahaha ;D Ignorerar hårt mina kommande prov och njuter av...tja..av livet kan vi väl säga, lite filosofiskt sådär ;) Bra avslut på detta inlägg! =) Grattis Pomid!

Hipphipp hurra!

Kisses & Hugs
Postat av: Omid "The Bridge" /"Math Love" Rashidi

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!! :D

2011-03-08 - 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0