Gamla hederliga flum

2011-03-15 - 20:57:10
Åhhh. underbart.skönt.härligt. Mmm. Svenska prov, CHECK!!! fyfabian va skönt att man är klar med dt där nu, åhh! =D Har inte gjort ngt mer idag, men hellre inte göra något alls än att behöva plugga :/ Imorgon ska jag med språk gruppen och spela in ngn teater grejs och jag ska ha en lång klänning (jaa, ni hörde rätt, långklänning) på mig för vi ska spela en latinsk pjäs, jag kmr såå frysa ihjäl(!) för jag kan ju inte ha ngt under för då kmr det se konstigt ut, elr asså...klart jag ska ha ngt under klänningen hahaha, men inte byxor lr strumpbyxor xD det ska iaf bli ruligt! =) Har inget mer att berätta i ögonblicket, jag hoppas ni har det finfint =) hahaha, jag var tvungen att ringa Lovisa nyss och skratta i tlf, hittade världens roligaste j*vla flumbilder på datan från forna dagar, och jag skrattade så jag grät framför datan innan jag ringde henne xD åh, va härligt dt är med minnen! ;)

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA, DAGENS EXTREMA SKRATTANFALL!
nostalgi från forna dagar =D livet är härligt! XD


här har vi flumtrion in a new light ;)


Scientia est potestas et sapientia est amor



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0