Liten uppdatering sådär i sommarkaoset ;)

2011-07-26 - 22:54:59
Hejhopp! kände att det behövdes en liten uppdatering här ;) haha =D Senaste tiden har det blivit mkt jobb men såklart har det också blandats med nöjen därför har jag inte haft så mycket tid att skriva här =/ Hursomhelst så sov Lovisa hos mig i fredags och vi hade jättetrevligt, bakade mördeg, pratade, läste amerikanska skvallertidningar och tog massa flumbilder =D nästa gång ska vi iaf va hemma hos henne och förhoppningsvis blir det snart! =) Igår var jag med David och vi tog en sväng på stan för att hitta en present till Matildas födelsedags fest imorgon =) Träffade på Clara tre ggr och tredje gången gillt så bestämde vi att ta en shoppingtur tsm på måndag! haha ;) Tycker dock inte att det finns någonting alls att shoppa ute nu när höstkläderna kommit =( Har iaf beställt hem två par skor från Nelly som jag hoppas kmr snart =D Gick på 300 kr tsm med postförskottsavgift och allt =D Sen har jag även hunnit vara med Matilda i förrgår och vi va ute en stund med två killar från klassen och jag&Matildus delade på en cosmopolitan, men i helgen DÅ SMÄLLER DET för då är Matilda arton så då blir det krogen! =D Dessutom så kanske det blir till att campa med alla mina tjejer! Skulle vara jätteroligt om det blev så =D Hoppas vi tar en fika på Waynes Coffe och planerar något innan skolans start =D Idag fick jag dessutom lön så är sjukt sugen på lite shopping ;) Idag har jag också varit med Linda och vi har kollat på solnedgången och pratat massa =)

Puss på er!


Från min och Lovisas dag =D



Från min och Matildus dag =D




Från min och Lindas dag! =D



jättefin bild tagen av Linda !






Ett par av skorna jag beställt hem från Nelly för 139:- =D
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0