Girls just wanna have fun.

2011-08-09 - 16:54:25
Tycker det är så roligt att varenda gång David ska kolla vädret på sin nya HTC tlf så slår det alltid fel, haha ;D Igår så stod det att det skulle bli regnigt hela dagen idag, blev därför lite chockad men väldigt glad när jag vaknade till att solen lös in genom fönstret =D Är sjuk idag så valde att stanna hemma för att vila upp mig lite =/ men idag är det min och Davids elfte månad tillsammans, så ikväll blir det nog ut och äta och se lite på medeltidsmarknaden trots det =D Kan knappt förstå att nästa månad har vi varit ett par i ett år, det är helt galet! Är världens lyckligaste! Idag har "girls just wanna have fun" ekat i hela huset för jag bara älskar att lyssna på den låten när jag sminkar och fixar mig, den är så härlig och taggande =D

Puss!











Solen lyster på vår 11månaders dag, nothing can separate us <3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0