Tengo sueño pero estoy feliz á la vez =)

2011-04-06 - 21:00:32
Hejsanhoppsan! =) Idag slutade jag tidigt trots dt är jag trött och tror att jag har en förkylning i kroppen som nt riktigt vill ge med sig =/ vi spelade upp våra latin scener idag iaf efter många om och men ;) till slut blev den iaf helt okej =) Efter skolan åkte jag hem med david och vi har diskuterat lite om sthlm och att vi kan ta bussen till city så det blir siuper bra! *längtar* =D Nu står david ute i köket och gör popcorn i kastrull ;) jag har även hunnit plugga lite idag medan David var och fiskade med 2 vänner, ( jag fick typ övertyga honom 100 år om att han skulle göra det xD) jag tycker att det är bra att han umgås lite med sina vänner så att han inte förlorar dem, man ska ta hand om sina vänner, dt är viktigt! Själv har jag varit dålig på det denna månad men dt känns som om att tiden nt räcker till riktigt, och jag är så gaalet trött hela tiden p.g.a. den där j*kla förkylningen som ligger å skvalpar (eller vad nu förkylningar gör) haha ;D men snart så tänkte jag iaf hitta på ngt med mina små rackare igen, en liten myspys tjejkväll lr ngt härligt, det gillas =) Clara visade mig en jättekul sida idag som heter picnik.se så jag gjorde en liten bild av mig själv som jag lägger upp för jag tkr den ser sjukt cool ut, jag ser typ nästan målad ut ;P

Puuusss


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0