A piece of cake.

2011-04-04 - 18:52:24
Hejsan! =) Igår hade jag storstädning och "ommöblering" haha, mitt hjärta hjälpte mig och det blev sjuukt fint! Dessutom fick jag lite bättre koll på mina kläder :) Har en bild på rummet som jag lägger upp! Idag så var jag och David på stan btw och jag fyndade 2 nya bhar och 2 nya trosor på HM, lovely! =D David hade bakat wienerbröd på sin kallköks lektion så vi har syndat med lite gottigott med ;) hehe =) Idag var det btw massor av spanjorer och fransoser (?) allstå personer från frankrike ;) i vår skola och typ hälsade på och ska bo i värdfamiljer =) Jag hade velat ta emot en spanjor/spanjorska men tror inte vi har så mycket plats här hemma så det kändes taskigt att göra det, såå det får bli en annan gång :) ;P Idag höll jag mitt tal om seriemördare också och jag är nöjd, skönt att ha det gjort iaf =D

Igår sa David till mig att det skulle bli regn hela dagen idag så jag blev så lycklig, så lycklig när solen tittade fram =D wiie =D Äntligen får man riktigt vårkänsla, ingen snö, inget regn bara soleil et soleil ;) Så nu är marie jätteglad =)

FÖRRESTEN jag ska till Sthlm på lördag bara över dagen tsm med David och hans familia, vi ska typ bli avsläppta och få gå och titta runt lite =D Yippi! =)

Lite bilder från garderob rensningen igår, hittade massa "nya" grejer XD







Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0