Just like a dream

2011-04-14 - 17:33:13
Nämen hallå där! =)



Igår blev det en helt superhärlig dag för då gick jag, Malin & David på stan en stund, jag handlade ett par byxor och Malin handlade en söt sjal =) Sedan drog vi vidare till "Coffe Corner" första gången jag var där och jag tyckte att det var jättetrevligt där, gott fika + mysig stämning med massa ljus & fina kuddar ;) hihih =D Dessutom bjöd David på fikat så jag kanske kaaanske kan köpa min ring från Åhlens istället (som Malin förbjöd mig att köpa) hiih, men den va såå söt, en rosa ros och jag älskar sånt där gulligt tjafs ;P =D Sov över i Lärbro igår men idag är vi hemma hos mig på klinten igen, ikv tänkte jag försöka plugga lite och mysa med pojkvännen min =) Förresten är det snart bara en månad kvar tills jag drar till Mallorca med la familia, åh jag längtar! =D

hihih, nu ligger min sötnos och vilar så tänkte krypa ner & göra honom sällskap, ha det så bra gullungar!

Pusss



Gårdagens outfit =)


Mina nya byxor från Bikbok med lite högre midja, 300kr  =D love 'em


mumsigt mörktbröd med basilika, tomat å mozzarella, yummi*


hihih, min prins <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0