Underbara torsdag, dimmiga fredag!

2011-04-01 - 17:10:09
Hejhopp! ;D Idag så har jag varit i skolan trots att jag inte mår så jättebra =/ Jag har pluggat litegrann men har inte varit riktigt på topp så dt har inte heller blivit så mkt gjort ;P Efter skolan träffade jag David en liten stund och sen åkte jag hem =) Ikväll blir det en lugn kväll då jag tänkte tillfriska klokt och hoppaaas(!) att jag mår bättre imr =) Min moster Agge är här så tänkte spendera tid med familjen, kanske åka hem till David imr om jag känner mig bättre =D Det är btw väärldens dimma ute så det ser fett läskigt ut därute..åh jag som är ensam hemma & allt :S hahah ;D Hoppas ni har det finfint!!

Många pussar på er! =)


Igår lyxade jag & David till det med frukost på sängen =D Mumsigt!



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0