Time is passing by..

2011-04-25 - 22:25:01
Hola!

shiit va tiden har runnit ut i sanden, imorgon är det tisdag allra redan & lovet är slut =( har dock hunnit med massa skoj och det har varit galet härligt med ledighet =D men det har också lett till att det inte blivit ngt plugg..alls =/ matteprov på onsdag känns därför inte så lockande :( men det ska bli kul att komma tbx till skolan & träffa tjejorna igen, i fredags fick jag iaf träffa Malin, Clara och Sara på en grillkväll at David's place med lite folk, det var riktigt mysigt men det blev liite för mkt dricka för min del så dagen efter blev inte alltför rolig ;( that's life =) Har träffat Malin en hel del under detta lov iaf, tsm med david har vi solat lite och myst runt i stan, lovely!

Imorgon är det som sagt skola igen så hoppas jag kmr in i mina rutiner fort igen iaf, kmr bli så galet jobbigt att stiga upp imr men jaja, ha det bäst gullungar så uppdaterar jag imorgon!

Pusss!


har haft mysigaste påsken ever! hoppas ni också haft dt =)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0