På vandringsfärd i huvudstaden

2011-04-10 - 15:07:58
Hejsan!



Idag så känner jag mig oerhört galet pigg med tanke på att jag var uppe redan halv 10 imorse för att fika med mina föräldrar =) Har varit i stockholm hela lördagen tillsammans med min ängel, åh det har varit så supermysigt! och alldeles alldeles..underbart ;) hihih =D Det blev lite shopping i huvudstaden men det som jag njuter av mest av allt var det faktum att min sötnos faktiskt handlade mer än jag själv ;) hahah! Så jag mobbar honom lite smått för det =D Men han köpte massa fina saker and so did I ;) Davids underbara föräldrar bjöd på både frukost, båt, buss och middag, så söta!


Haha det blev inte riktigt ngn lyxrestaurant vi valde utan vi åt middag på Burgerking, hahha =D men jag har inte ätit sådan mat på hundra år så jag tyckte det kändes lyxigt att få trycka i mig en kaloriebomb, det händer inte ofta =D Sedan fortsatte vi dagen med shopping och med en rundvandring genom staden =) haha vi skojade runt & våndades lite för alla rulltrappor som gick typ 101 km/h...hahha, men trots att vi trodde att vi såg ut som värsta turisterna så kom det faktiskt fram en tjej som frågade efter vägen såå vi kan inte ha sett ut som värsta gutarna iaf hahaha=D Vi kände ju igen otroligt mkt så det var faktiskt inget problem att hitta och allt gick finfint! =)

Sedan unnade vi oss en fika på "Espresso Bar" jag beställde en vaniljlatte & en cheesecake m. cookie dough & marshmallows och mitt hjärta tog en vanlig kaffe och en cheesecake m. browniebitar och hallon =D Båda 2 var underbart goda kan jag lova och latten var..beyond words ;) haha =)

På båten försökte vi sova men jag vaknade upp och fick världens skrattanfall..ni som känner till mina skrattanfall förstår vad jag menar när jag säger att halva båten vaknade upp XD dessutom höll David på att j*klas genom att säga sjukt roliga saker så jag höll på att dö av ren skrattattack, det var riktigt härligt iaf! ååh va jag mår bra av att få skratta! =D

Tänkte såhär, att jag lägger upp lite bilder ifrån resan & på det jag har köpt & sen får jag hoppas att ni alla får och har haft en finfin helg! =D

pusspuss!


hihih =D



mmmh! Vaniljlatte och cheese cake m. cookiedough <3




Shopping



Denna spets tunika och jeansjacka inhandlades i sthlm =D

Jackan kostade 199:- och tunikan 250:- =)



Ring från "Ur & Penn" för 60 kr =)

Jeans skjorta från Ginatricot för 199:-

Söt kofta frå Hm för 199:- =)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0