Estoy seguro de tu es el dueño de mi corazon, ahora y para siempre.

2011-04-16 - 13:55:44
Första dagen av påsklovet och jag var uppe 8 imorse & tog en snabb joggingtur, just totally lovely! Kom hem och åt en frukost i lugnans ro, dagens planer är ännu lite smått oklara ;) men plugga lite och vara med Linda tror jag det lutar åt iaf =) Mitt guldkorn är ju på Fårö och arbetar con su padre såå han kommer inte hem fören imorgon och då skall vi träna tsm, härligt! =D Nu sitter jag & lyssnar på musik och tänkte ta itu med lite spanska och lite idrotts läxor, fast det lär inte bli alltför klurigt med tanke på att jag har en pojk som vet de allra mesta om muskler & träning så där har jag ju massvis av hjälp att hämta =) Idag är det exakt en månad kvar tills jag åker till Mallorca med min familia, wiiie!!


Ni får ha det så finfint!





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0