Så duttig så ;)

2010-10-04 - 22:42:06
Heej snuffisar^^ idag så har Marie varit i skolan hela dagen och typ dött av trötthet! Vi har haft oförberett prov i trafikkunskap och har seriöst ingen aning om hur dt gick än så länge :/ I helgen har jag varit hemma hos David från lördag tills söndag och bara myst massor :) vi har sett tre filmer "Blair witch project", "Paranormal activity" och "I love you Philip Morris" :D den sistnämda tyckte inte david om då de är en gay film m. Jim Carrey xD hahah =) sen hörde vi massa roliga klipp från "Busring.se" sjukt kul! =D DESSUTOM vet ni vad!! jag har inte shoppat på JÄTTELÄNGE, är så sjukt stolt över mig sjl :D iofs har jag beställt hem en jacka och ett par skor som kmr om 3 veckor men det räknas inte! :) ja är så duttig ;) just nu måste ja gosa ner mig i sängen för ja dör av sömnbrist annars, men see ya tmr =) ska betygsätta filmerna imr men måste really sleep now =)

Pusspuss

Här har ni mig och litegrann av dagens outfit ^^
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0